Måndag 28:e februari



Hoppas du får en bra dag!

Måndag och sportlov.
Både Amanda och Alva är hemma idag.

Har hunnit med att göra en inlämnings uppgift nu på morgonen.
Fast jag har Alva hemma idag.
Hon är lugn som tur är, sköter sig mycket själv.

Inlämningsuppgiften började jag med lite förra veckan men det krånglade
lite när jag skulle få ihop sidorna på hemsidan.
Inatt vaknade jag och började grubbla över detta.
Och vips kom jga på vad som var fel.
Så lite justeringar och sen funkade det klockrent.
Ibland behöver man vila från det mna grubblar på och då kommer man på lösningarna.
Härligt.
Ska göra ett sista typografitest imorgon.
Mina kurser är det bara 3 veckor kvar på sen börjar två nya kurser.
Jag läser 2 kurser parallellt hela tiden.
Så skojigt det är.

Nu  ska jag fixa lite lunch åt damerna här hemma.