Torsdag 30:e december

Åhh, vad drygt.
Näsan rinner , huvudet bankar och känns som jag har feber emmellanåt.
Ska ta mig ett glas vin ikväll och sen 1 alvedon när jag lägger mig så kanske
man jagar ut bacillerna tills imorgon.
De kan iallafall ta tjänstledigt tills på lördag....

Idag har jag och Alva varit ute på tur.
Först Systemet för att inhandla proviant till imorgon.
Sen snyggade jag till frisyren.
Måste se någorlunda ut inför nya året.
Sen drog vi en snabbsnoa på stan.

Träffade min goa svägerska.
Hon tar gubben med sig och drar till Thailand på fredag nästa vecka.
Det är dom SÅÅÅ värda.
Hoppas de har trevligt och njuter av ledigheten.
Avundsjuk.....nä inte alls jag sitter gärna här i 10minus (minst).

Har nu riggat bord och stolar.
Bara att duka och göra det sista efter lunch imorgon.
Ska bli så roligt.
Vi blir 11 vuxna och ett gäng barn.
Bara kära vänner med barn.

Gissa vad vi ska göra ikväll?



Först ska jag kika på Skidskytte vid 18.

Ha en bra kväll näst sista kvällen på 2010.

#1 - - Sigveleila:

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!