onsdag 28:e april

God dag....

Sitter proppmätt i soffan.
Ätit årets första färsk potatis.
Super gott!
Gubben gjorde stekt korv och senaps sås till.
Mmmmm

Till efterrätt blev det årets första jordgubbar och olika sorters melon och grädde.

Så nu är det fullt!!!kan jag lova


Här är det dax att köpa kritor.
Snackas mycket hoppa hage nu.
Ska vi ha traditionella sotarhagen



eller ska vi ha brevet eller rent av kanske kvadraten?
Många ilands problem att ta ställning till.
Funderingarna fortsätter.

Igår var det sista gången på fotokursen.
det var så roligt , kan verkligen rekommenderas.
Vi avslutade med en fototävling.
Det var jämt mellan 1:an, 2:an och 3:an.
Jag kom förstås 3:a av 11.
Nöjd!!!

Här var mitt bidrag












Mitt tema var gammal metall.


Ha en bra onsdag kväll.
Själv ska jag ta och scrappa lite

BYE

#1 - - Anonym:

Jätte fina bilder,va duktig du är....

#2 - - malin:

super duktig är du....fina kort

kan man boka en fotografering på mina små troll!?

Kram Malin från BIG DICK