tisdag kväll

God Kväll,

Nu är den första planteringen på baksidan gjord.
Mor och far kom idag med en "ärvd" rabarber planta.
Min farbror hade en på tomten som han inte ville ha kvar.
Men vi ville så gärna ha en så de åkte dit och grävde upp den.
Så nu har jag och pappa grävt ner den på baksidan 

Efter att ha hjälpt Amanda med grillen idag tog jag Alva och Tilda och åkte och badade.
Då fick hon och tjejerna äta ifred och mina småtjejer lite annat att göra.
Det var så varmt och skönt i vattnet.
Perfekt badplats med gungor och andra leksaker för barnen.
 
När vi badat tog jag på tjejerna badcapér för att skydda mot solen.
De gick och lekte med en gungbräda.
Rätt som det är skriker Tilda över alla människor
-Mamma, bajs
Är du bajsnödig, säger jag
-Mamma, bajs
Jag går och tittar och där ligger en REJÄL kotte på backen.
Hon har satt sig ner och bajsat där bland ungarna som lekte..........
Hmmm snabbt tbx och hämta papper och ta reda på innna någon unge kliver i SKITEN.
Ungar..........................
Sånt som händer.

Väl hemma var det dusch, nyponsoppa och Bolibompa som gällde.
19.00 sov de småliven som stockar.

Igår var vi till Furuvik.
Jag, Tilda, Alva, syrran med sin flicka och mamma.
Hur varmt som hellst.
Det var en trevlig och lung dag.






Så var vår dag på Furuvik i det stora.

Väntar nu på att Morden i Midosmmer ska börja.
Ha en bra kväll
#1 - - mamma:

Tilda hon kan hon.