torsdag 30:e juli

Idag har det varit grått och tråkigt.

Följde med mannen att lämna in husvagnen på service.
Var in på Plantagen och kikade.
Det var hur mycket på rea som hellst.
Hittade en gräsklippare som vi funderar på att köpa.
Massor av fina ute krukor.
Men bäst av allt var Fatboyen.

Jag och Amanda har pratat om det för länge sedan.
Jag har tyckte att de varit för dyra.
Nu hittade vi en svart för halva priset.
Blev vår direkt, kan jag lova.

Alva slängde sig i den direkt.
Där kollade hon på bompa med filten på sig



Efter hamburgare med bröd läste maken nattsagor med småtjejerna och nattade sedan dem.

Jag passade på att använda min kära Kitchen Aid.
Har bara vispat grädde med den.
Men idag blev det Frallor

.

Jätteroligt att baka.
Det går fort och vilken maskin, peace of cake att baka nu.
Goda blev de med.
Jag och maken myste själva med nybakad fralla med ost och kall mjölk.

Det är skönt att bara ta det lungt och mysa och försöka må bra av de små lugna stunder man har.
Man stressar runt och jagar.
Efter vad...................????

Måste försöka stanna upp oftare och varva ner.
Bara vara.
Usch vad djupt det blev.

Nu ska jag krypa ner och njuta va en bra bok.

Good Night!!!