Söndag 30:e augusti

God Kväll,

Vill börja med att tacka för grattis hälsningarna vi fått på vår bröllopsdag.

Vi åkte som planerat tåg till Stockholm i fredags.
Gick med bagaget till Rica hotell.
Vårt rum var inte klart så det blev att gå och kika på lite saker som vi planerat att göra.
Vi gick EN HEL DEL.
På kvällen tog vi färjan från Nybroviken till Fjäderholmarna.
Det tog ca 25 min ut dit.
Underbart ställe.
Var en familj som bodde där ute sen var det bara
folk som jobbade eller bodde där under sommarsäsongen.
Nu var det slut på säsongen nästa vecka så några ställen hade redan stängt.
Men det fanns en del att se ändå.
Dock dåligt med matresturanger.
Rökeriet och en restaurang var öppen.
Vi tog färjan tillbaka till stan efter en rund tur på ön.
Väl tillbaka på fastlandet strosade vi runt ett tag på Östermalm
innan vi gick och åt och sen gick tillbaka till hotellet.
Var så trötta efter en lång dag och mycket promenerande.

I bröllopsgåva hade jag köpt en pansarlänk i silver till maken.

Passade perfekt
Fick lov att gå och köpa ett nytt örhäng i silver så det matchade fint.

Jag fick ett fint silver armband av maken.
Påminner om detta inte riktigt lika

Sen köpte jag mig en supersnygg väska på stan.



Endel har många skor min passion
är väskor.
Handlar dock inte lika många nu som jag har gjort.
Nu har jag mer favoriter som jag sliter på ett tag.
Fanns även i ljusbrun men var mycket finare i svart tyckte jag.
      Mmmmmmminnnnnnnnnnn

När vi kom hem igår tog vi det lite lungt.
Idag har vi klippt gräset, renast ogräs och byggt ställning
 så tjejerna kan måla klart högst upp.

Gubben hade ju börjat borra för plintar till altan på baksidan.
Mmmmmmmmmmmmmm
När vi väl börjat så stoppade vi det projektet i fredags.
Vi bestämde att när det är ett riktigt uterum vi vill ha
ska vi inte vara snåla och ha för bråttom och bara slå upp ett golv.
Vi ska göra som vi hade tänkt från början.
Vi har förberett och dragit ut golvvärme.
Så nu ska vi göra ungefär så här.




Tusen tack morfar och farmor för barnvakt.

God natt!!!!