torsdag 31:a juli

God Kväll,

Idag har det varit full fart i huset. Vi har haft J där som är målare. Han har spacklat och slipat i rasande fart. Det är klart i sovrummen och väntar på 2:a lagret spackel i hall, kök och allrum.

Krille har gipsat och hjälpt till med elen som M dragit klart fram till vardagsrummet och kök. Det får vänta då det ej är några skivor på där än.

Nu sa de på vädret att det skulle bli rikligt med regn i helgen så nu får vi planera om jobbet. Hade tänkt göra klar panelen men det får nog bli inne jobb. Krille får gå upp och lägga på taket fast det inte är kapat klart i ränndalarna och lägga på nock provisoriskt. Vi vill ju ha tätt om det blir mycket regn.

Imorgon bitti kommer mor och far ner  över helgen.
 Då ska de KÖRA på brukar killarna säga. Man ser dem vi mat och på kvällen en stund.

Amanda har varit på stan och shoppat idag. Hon handlar alltid så mycket fint.
Kul nu när hon jobbar och tjänar egna pengar och kan köpa vad hon vill.
 Hon hade köpt en ny väska från Friis & Company

Stor bild
Svart lack med guldfärgat spänne.


Hon hade även köpt sig ett fint halsband från Tomas Sabo




Sånt vill mamma oxå ha.
Har varit in på hemsidan och kollat det finns HUR MÅNGA hängen som hellst.
Som tex:
0232

Gå inte in där och kolla för det är risk att man fastnar och VILL HA......

Nu sover alla utom jag så det är nog dax att knyta sig . Det är ju en dag imorgon med brukar de säga.....

Hoppas ni haft en bra dag.

XOXO
#1 - - Anna:

Hej!!



Vilken underbar kommentar jag fick av dig, känns så roligt att andra kan känna sig inspirerade av vad jag gör på min fritid här hemma :) Så tack så mkt för de gulliga raderna!



Verkar som att ni håller på för fullt ni med där hemma, kul att få rusta! Sen när rusten är klar får du förhoppningsvis lite mer tid för det här småpysslet :)



Mina pysselväskor har jag hittat på loppisar men en av dem (den stora vita) är en gammal liten leksaks-resväska som jag lekte med när jag var liten, men då var den röd :)



Vilka fina halsband, jag vill ha nåt liknande.



Kram på dej,

ha en härlig helg!!