onsdag kväll

Hallå igen,
Nu har jag kommit hem från första dagen på jobbet.
Det verkar vara jätteroligt, träffat många rara människor idag.
Mycket information nu första dagen men det blir bra när man får sätta igång i praktiken.
Mycket grunder man ska kunna.
Vi skulle få börja prova på de olka programmen man jobbar i imorgon.
Ska bli så roligt.

Fattar inte hur jag ska hinna något nu när jag börjar jobba.
Det har gått i ett sen jag kom hem.
Amanda skulle ha skjuts på "sovaöverochplugga" kväll med tjejerna.
Det skulle handlas mat, tvättas, diskas och dra av det värsta på golven.
Det blev att beställa en kebab på väg hem.
Håller på att tvättar maskin nr 2 nu.
Har inte haft tvättmaskin på några dagar och då blir högen snabbt stor.
Tänkte prova torktumlaren oxå.

Nu när Tilda somnat har jag tagit lite kort här hemma.
Kom ihåg att vi flyttade in i fredags så det är rörigt och kartonger lite vart stans.
Men här kommer lite kort:




Nu ska jag slö surfa lite och kolla ikapp på mina favvobloggar.

Klockan 21.00 på Tv4+ blir det favorit programmet med Leila.

bilden lånad av Helena (http//www.enmammasdag.com/helena/)

Ha en bra kväll.

#1 - - linda din syster:

fiinnnnttt :D jag jobbar mycke i veckan men ska försöka komma å titta å hälsa på er... snart åker jag till stockhokm .. INFLAMES ska bli kul.. kramen