Onsdag 29:e oktober

Ett snabbt inlägg innan jag far till dagis och JOBBET.
Vad kul att säga så, jobbet.

Har varit hemma sen dec 05 . Väntade då Alva.
Jobbade lite under våren 07 då jag väntade Tilda.
Men det var några pass för att komma ut lite.
Så nu ska det bli så roligt att få komma ut och träffa folk på dagarna.
Tilda ska på dagis och gå hela dagen.
Första gången det är så långt pass. det går nog bra hon är en "dagisälskare".

Alva följde med mormor och morfar hem igår.
Hon har fått ett sår under näsan.
Och med risk för att hon skulle bli hemskickad från dagis idag så tog vi det säkra före det osäkra.
Det kan vara en svinkoppa.

Inget kul att få gå hem första dagen på nya jobbet.

Ska försöka ta lite kort ikväll så ni får se lite hur vi har det i röran.

Jag hämtade min soffa igår.
SÅ FIN.

Ha en bra dag.
Det ska jag ha.

Xoxo
#1 - - Åsa:

Hej Hej!



Grattis till nya jobbet. Vi hade kunnat varit arbetskamrater just nu men ringde idag och tackade nej av olik anledningar har ett annat jobb på gång. Pratade med Beata!!!! känns namnet igen? Verkar det

vara roligt? Hoppas verkligen du kommer att trivas. Ha en arbetsam men rolig utbildning



Kram Åsa