Tisdag 31:a maj

Dagen har gått något så oottrooooligt fort idag.

Efter att ha lämnat barn lite överallt över stan åkte jag och handlade.
Sen hem, satte på en diskmaskin, tvättmaskin och en bulldeg på jäsning.
Medans degen jäste, jäste och bakades i ugn försökte jag plugga.
Siså där med plugga men goda bullar blev det iallafall.



På eftermiddagen var det att åka till dagis och hjälp till.
Det var "fixardag"
Föräldrar, fröknar & barn hjälper till att fixa det som står på önskelistan.

Jag och mina tjejer målade.
Inne i cykleboden.


Parkeringsplatser för cyklarna.

Hoppruta


Målade även start och målstrecken på cykelbanan.

Nu på kvällen har jag suttit som fastklistrad vid ett program jag hittade på nätet.
Det är om släktforskning.
Har fått ihop både mitt och gubbens träd.
Kanon roligt att kolla vart man kommer ifrån.

Ha en bra kväll!