Lördag 30:e april

Valborg och solen lyser på oss.
Härligt, kan en dag börja bättre?

Myser med barnen och har nyss käkat god frukost.

Ja då är de nu gifta, Englands prins och prinsessa.
Det var en hel del om det på Tv igår. På travel var det flera dokumentärer ocm Diana.
Intressant, att se om denna skönhet.
Hon såg inte lycklig ut, stackars tjej.
Hur hon blev behandlad.

Självklart har det lanserats ett antal produkter till brudparets ära och Crowns and Coronets är
en tapet som har skapats av engelska Graham & Brown så att alla kan få lite kunglig glans!



                                                                  Foto:Graham & Browns
Kanonfin tapet, vad lyxig den ser ut att vara!

Kanske vore något att fundera på ....

Snart är denna skönhet på väg hem till mig.

Denna pippi ska hjälpa till med vattningen till mina blommor.
Finns på Indiska from denna vecka.

För någon vecka sedan var jag och mor och köpte gardintyg.
Dax att byta lite nu när våren är här.
Hittade ett så läckert tyg och mamma (såklart) hjälpte mig att sy till dem.
Tycker om att sy men har ingen maskin som funkar.
Min har fått fnatt!

 
Rosa men lite olika vykort.
Måste ju piffa så det går ihop.
Så igår var jag och köpte en ny kruka också att ha på bordet.


Strök en rosa duk och la på.
Bytte ut marschallerna i ljustaken så de skulle passa in.
Alva bytte ut filten mot en rosa.
Voilá



Blev så nööjd.
Efter att ha lagt tjejerna, så städade och torkade jag golven.
Kändes riktigt bra att få sitta där och bara slappa igår kväll.

Ska sätta lite fart här.
Ska iväg och handla lite sen har jag lovat tjejerna
att vi ska åka till godispalatset ☺och de ska få plocka sitt eget godis.

Ha en bra Valborg!