Torsdag 27:e maj

Istället för en mindre snygg papperslåda på ett vackert och festdukat buffébord,
så kan den snygga vinboxstället från PID helt klart vara ett alternativ.
Gillar designen mycket – blir ett läckert blickfång.
PID står för – personlig inredning och design.
Boxen finns i flera färger och har rostfri fot.
Gillar speciellt designen med snygg + smart droppbricka.
Inga fler besvärliga droppfläckar av det röda vinet.
Jag tar nog helst den svarta.




Foto: PID

Kan tipsa om mitt nya goda kaffe...



mmmmmmmmmmmmmm....


Imorgon ska jag och Amanda
gå på premiären av SATC2

#1 - - marie:

grymt snyggt vinbox.Gick in på pid och kollade men hittade den inte. Dyr???

#2 - - Sven-Göran:

Trevlig helg önskar jag er, jag vet vad jag har att göra i helgen ingen brist på arbete har börjat köra hit lite och fått datorn inkopplad på den nya adressen om 1 timme kommer flytt o städhjälpen