Torsdag 29:e juli

.......Det är bara regn hos mig.........



HAr nog regnat mer eller mindre konstant sen inatt.
Nu borde det snart var nock!

Idag var det Ellos som så snälls kickade sin katalog.
Blev nyfiken och kollade in dem på nätet istället.
Hittade denna jeans likannde tunika som jag fastande för


Kostade 399kr.
Det blev även lite underkläder på sommarrean.

Åkte sen ner till farmor och fikade en stund.
På väg hem stannade jag till på ett klädesföretag här i byn.
Hittade liknande tunika fast med 3/4 arm för 199 kr istället.
Gissa om jag belv glad,
så kul när man får göra fynd.
Den andra kommer nästa vecka och får ta vändande brevbil tbx igen.


Igår gick det INTE för Klüft.
Hur mycket vi än hejade på henne och höll våra tummar.
Men Nej!
Hon får komma igen när hon är i form igen.

Idag är det detta vi får se på eftermiddags passet av


18.30 K Stav / FINAL
18.35 M 110m häck / semi
18.35 M Längd / kval
Sv. deltagare: Michel Tornéus
18.45 K Sjukamp / kula
Sv. deltagare: Jessica Samuelsson, Nadja Casadei
19.00 K 200m / semi
19.25 M 200m / FINAL
19.35 K 400m / FINAL
19.50 M 110m häck / FINAL
20.00 K 1500m / försök
Sv. deltagare: Charlotte Schönbeck
20.20 K Slägga / FINAL
20.25 K 3000m hinder / FINAL
20.55 K Sjukamp / 200m
Sv. deltagare: Jessica Samuelsson, Nadja Casadei
21.25 M 400m / FINAL
21.40 K 400m häck / FINAL
21.50 K 800m / FINAL
22.00 M 1500m / FINAL
22.40-23.10 TV4 – Late Night Barcelona

Rapportering från Vilhemina:
För högt vatten och för små fiskar som nappar


Har beställt produkter från LCHFbutiken i Malmö.
Fick nyss ett sms att det finns att hämtas hos ombud.
Kanon!!! Har bla. beställt mandelmjöl.
Ska åka till mor & far imorgon.
Då ska vi göra pizza, måste ha mjölet med mig då.

Har även beställt matbröd från Carbzone.


Har visseligen bakat eget bröd men ville testa detta.
Står att det ska gå att köpas i vissa butiker men har inte hittat det.
Ska leta i Borlänge i helgen med.

Igår grillade jag hamburgare.
Har ju ej fått mitt bröd ännu så jag köpte
GI Hambugerbröd från korvbrödsbagaren.



Gott bröd, kan rekommenderas till de som håller på.

Till lunch idag blev rester och till kvällen blir det god kyckling gratäng.

Nu ska jag hitta på ngt bus med tjejerna så de håller sig vakna i detta tråkväder.