Söndag 28:a februari

En lugn söndag med 0 gradigt ute.

Skönt att det blev lite mildare.
Ska tydligen bli lite kallare i veckan men det gör inget.
Har snöat här både igår och inatt.
Gubben var en vända på taket och skottade snö på fm.
Ca 1m där det är som högst.
Det behöver inte komma mer snö nu.
Det ska ju bort oxå och då kommer det
nya problem med vart ska allt vatten ta vägen.
Man kommer inte att kunna gå på gräsmattan före
midsommar......


Imorgon är det 1:a mars.
Då börjar det mycket bra på tv igen.
Har varit så tråkigt på tv ett tag nu.
Men nu får man kolla in både gamla godingar och lite nya serier.











Svenska Hollywoodfruar, 24 februari, 2010

Det finns säkert fler som jag har glömt nu.

Imorgon är det Måndag och sportlov för Amanda.
Ny vecka nya möjligheter....

Nu ska jag göra något jag inte gjort på länge.
Jag ska göra ett kort jag fått beställning på.

CHIAO!

#1 - - Leandermaia:

Great site. Good info