Tisdag 31:a augusti

Har varit full fart idag som vanligt,
fattar inte vart mina dagar tar vägen!!!!

Upp 6,30, full fart.
8,00 hos BVC med Alva.
Till dagis med tjejerna.
Dagen har rullat på i ETT!
Efter dagis åkte vi och handla.
Sen iväg till stationen.


Vi tog nämligen tåget och åkte och hälsade på mormor & morfar idag.
Tjejerna tycker det är så spännande med tåg.
Vi var bara där i 2 timmar innan vi tog tåget hem igen.
Men mysigt var det och tjejerna var hel nöjda.
De somnade som stockar i sina sängar.

Men på trippen fick även mina stövlar från förra året.
Har dock bara haft dem 2 ggr.
Men det ska det bli ändring på nu för de är super sköna.



Igår var jag med tjejerna till IKEA och myste.
Vi shoppade en del med

Jag inhandlade bla. grillpanna, stekpanna, glas, servetter (ett måste på Ikea),
Knoppar, klädhängare, hyllplan med konsoller.
Efter detta åkte vi till MAX och käkade.
Visste ni att Max har ett hamburger mål för oss LCHF:are.
Jodå det har de.
Supersmarrigt var det.


När vi var mätta och tjejerna lekt klart drog vi vidare.
Till Erikslund och alla de affärerna.
Jag inhandlade en ny dammsugare till min käre mans lättnad.
Han har svurit länge över vår gamla ÖB dammsugare.
Men nu vart det en ny stor fin Nilfisk.
(Provade den igår, den var ju riktigt roligt att dammsuga nu....)

När vårt shopping beroende lagt sig och vi gav oss hemmåt var alla tre
väldigt nöjda och trötta.
Tänka att alla moden kommer tbx, nu kommer de saker som jag hade när jag var liten tilllbaka igen.
NOSTALGI!!!!
Tjejerna köpte detta





Både bokmärken+ samlarbok och trollen hade vi som små.
Såg någonstans att även Monchici var på ingång nu.

xoxo