Onsdag 28:e oktober

Sorry för att det inte blivit några inlägg på några dagar.
Är helt SLUT.
Jobbar och sliter hela dagarna.
Sitter och bara gapar när tjejerna somnat.
Har jobbat över 2 dagar nu.
Hur mycket som hellst att göra på jobbet.
GUD vad jag trivs på mitt nya jobb.
Ett glatt och jätteroligt gäng som jobbar där.
Gör allt möjligt.
Hoppar in där det behövs.
Måste vara flexibel.


Mer blir det att göra oxå.
Ska få gå kurs snart.
Börja få lite mer kontors ansvar.
Ska bli jättespännande.
Har mycket på gång på jobbet.
Berättar mer när det är dax för.........
Ja ni det får ni se.
Men det blir så SKÖJ ska ni se.

Tänkte bara hoppa in och påminna er om Rosa bandet galan som  är på Tv3 imorgon.


Från Tv3 s kampanj sida:
Under oktober månad blir TV3 som vanligt rosa till förmån för Rosa Bandet.
En månad då vi vill uppmana er alla att på ditt sätt stödja insamlingen till fortsatt forskning och öka er medvetenhet om bröstcancer.

29 oktober går Rosa Bandetgalan av stapeln direktsänt i TV3 från Malmö Arena.
 Ledd av Hasse Aro och René Nyberg och gästad av bland andra
Leona Lewis, Måns Zelmerlöw och Sarah Dawn Finer, Escala, Timbuktu, Damn!, Magnus Tingsek och Pauline.

Kanon bra artister. Värt att kolla in.


Måste hinna hem och handla imorgon.
Har liksom inte orkat det hittills.
Men nu börjar det bli tomt i alla skåp.
Kan inte trolla mer nu.

På fredag ska jag och maken ut och äta med ett gäng tjejer med respektive från
mitt gamla arbete.
Ska bli så roligt att träffa dem igen.

På lördag är det Halloween och vi ska mina föräldrar, syster med barn på middag.
Funderar fortfarande på menyn.
Men det löser sig.
Vad barnen ska få för LÄSKIGT vet jag redan.
haaaahaaahhhhaaaa

Sen är det söndag igen och veckan börjar om.

Ha det bäst!!!

#1 - - malin:

vad kul att du trivs på nya jobbet...

kram M