söndag 31:a maj


Grattis alla mammor,
hoppas ni haft en bra dag.

Vi har varit och firat min mor idag.
Jag och syrran drog till Blomsterlandet imorse lika som halva Borlänge gjort.....


Vi hittade lite fina blommor, ljus stake, choklad och ny vaxduk.
När vi väl kom hem till mor och far gjorde vi fint på balkongen med de nya sakerna vi köpt.
Det blev ljust och fint.
Själv klart fick hon ett kort oxå.


Mor och far bjöd på god mat och efterrätt.
Mätta och belåtna åkte jag och maken hem utan barn.

Hemma la jag mig i solen och läste nya Lantliv. Somnade till en stund.
Vaknade av Amanda som kom hem med moppen.

Senare grillade vi hamburgare, bröd och majskolv.
Jag fick presentkort av flickorna till handelsträdgården.
Perfekt tänkte åka förbi där imorgon när jag slutade.
Så det var bra tajming.
Tusen tack kära barn.



Har suttit ute på altanen och scrappat lite kort nu på kvälllen.
Har även hunnit med att putsa fönstren i småtjejernas rum, tvättstugan, köket och garaget.
Tar resten en annan dag.
Måste passa på när jag inte har småtjejerna hemma att passa.

NU ska jag hoppa i säng börjar jobba 05.45 imorgon.
Har så mycket jag vill hinna göra men så lite tid.

God natt!!!!!!!!