tisdag 31:a mars

Sista mars idag,
Får komma ihåg 1:a april imorgon.
Brukar inte gå på såna aprilskämt.
Men man ska aldrig säga aldrig. 
Rätt som det är sätter någon dit en.

Hade besök av en kompis från Borlänge igår.
Hon och hennes syster med kompis kom förbi.
Hur kul som hellst.
Har inte varit hit sen vi flyttade in.

Här lyser solen och det är 6 grader varmt.
Svårt att sova på morgonen då de bygger ett hus 7 meter från sovrums fönstret.
Bra att ni börjar 6 varje morgon, not!!!

Tänkte visa lite av det jag köpte till småtjejerna i Stockholm.


Tunika till Alva

Jeans till Alva

Blus till Tilda
Det var det enda jag hittade bilder på.
Amandas kläder köptes på Monki.

Nu ska jag snart iväg igen.
Utvecklings samtal på dais med Alva 10.45.
Till BVC med Tilda 11.30
Tillbaka med Tilda till dagis och sen har jag kurs resten av dagen till 17.
SEn hämta tjejerna på dagis och Amanda hos en kompis.
Hem fixa något att äta. Sen är det kväll igen.,
Inga problem att få dagarna att gå här.

Jobbar hela onsdag, torsdag och fredag.
På lördag ska jag ta tjejerna och åka till mormor och morfar och sova över.
Här ska det bli Herrmiddag.
så det är bäst att hålla sig undan.

Nu ska jag ta och fixa mina småtjejer.

Ha en bra dag i solen ni som kan.
xoxo