lördag 31:a januari

God Morgon,

Här är kallt men fint idag.
Igår var det disigt och tråkigt.

Jag vaknade av Tilda som ville ha TUTTE (nyponsoppa) vid 7. Alva vaknade oxå av hennes tjat.
Jag tog tjejerna och gick upp så maken skulle få vila sig lite längre.
Vi har varit förkylda till och från ett tag nu.
Maken hade ont i halsen och lite feber igår så jag tänkt han behövde vila.
Så gott det går iallfall när det är ett ½ världskrig här hemma mellan småtjejerna HELA tiden.

Vid 10 hade jag och H planerat åka till badhuset med Alva och hennes J.
Får se hur maken mår om han orkar ta Tilda en stund.

Iallfall  håller Alva på att ladda upp inför badet



Se så fin hon är när hon kollar morgon Bompa.
Med baddräkten bak och fram.
Imorgon ska hon ut på andra äventyr.
Ska försöka ta lite kort då så ni får se.

Är ledig nu 3 helger.
LYX!!!

Ska på utbildning hela veckan så då blir jag ledig till helgen igen.
Idag blir det nog lungt här med tänke på alla förkylningar.

Igår kväll hade vi premiär på vår projektor.
Vi lade småtjejerna vid 19.
Bullade upp med cider, chips, nötter och godis.
Filmen vi skulle se var : Blond blonder med Pamela Anderson och Denise Richards



Har länge velat se den.
Verkar vara en rolig "Blondin" film.
Ni som inte sett den, har INTE missat ngt.
Helt värdelös film, kändes som den var produserad av en amatör med en liten budget.

Jaja det var ju häftigt att få biokänslar iallfall.

När jag gick och la mig satte maken på en James Bond film.
Det ska dock ha varit succé på den stora duken, kan tro det jag.....

Ni får ha en skön lördag och ta vara på ledigheten ni som är lediga.

XOXO
#1 - - linda din syster:

så tjusig hon va :D hihi bus unge



ska vi ta den där fikan nångång?? ja e ledig på måndag..

kram kram