torsdag 26:e februari


Grattis säger vi till vår kära mor, mormor och svärmor.
Hoppas att du får en bra dag.
Du e bäst, vad skulle vi göra utan dig!!!!


Här har vi det lungt på förmiddagen.
Tjejerna börjar på dagis vid lunch och jag jobbet strax efter det.

Har städat lite.
Nu är golvet torkat, det blir så fint när det ärr nytorkat.
Spegelblankt.

Var till bibblan igår och hämtade en bok jag väntat på.
Åse av Denise Rudberg.



Har du missat hennes böcker kan jag rekommendera dem.
Snubblade över en och började läsa den.
Sen lånade jag allihopa i rask takt.
Det är en serie så se till att börja med första för de flätas lite ihop.
Super bra böcker.
Brukar bara läsa deckare annars men denna skilldring om olika personer fastade jag direkt för.


Nu ska vi ta lite fika och mysa.

Ha det bra!!!