Nyårsafton

Ja nu är det bara 1,5 timme kvar på 2009.
Dagen har varit lugn och skön.
Handlat lite, städat lite och slöat en hel del.

Maten avnjöts vid 17.
Worth waiting for....
Ljuvligt gott var det.
Till efterrätt blev det Fruktroyale med gammeldags vaniljglass.


bild lånad av Leila

Tilda somnade i soffan vid 20.
Myste sen en stund till med Alva innan även hon slocknade i soffan.
Hann precis bära in henne innan Tilda vaknade och grinade.
Nerspydd i sängen!!!!!!!

Jaha, bytte på henne, sängen och torkade av golvet.
Hon somnade om efter en stund.
Gick ca ½ timme innan proceduren upprepas.

Så nu ligger hon i här soffan med benen i mina knän, under datorn, och sover.
Har varit upp och spytt en gång till för en stund sen.
Behöver jag säga att min mage knorrar oroväckandes nu.
Håller tummarna att jag klarar mig orkar inte en vända till.

Gubben ligger i andra soffan under täcket och kollar sappar på kanalerna.
Inget bra på Tv, bara gamla repriser.

Ska surfa runt lite på bloggar så jag kanske kan hålla mig vaken tills tolvslaget.

Fick nyss ett sms från en tjej på jobbet.
Hon ska jobba i helgen och har fått magsjuka.
NEJ!!!!!!
Jag vill inte/kan inte jobba i helgen.
Måste få var ledig känner jag.
Hon får ringa chefen och fixa det själv, orkar inte.

Känns som detta kan bli en LÅNG natt.



HAPPY NEW YEAR