Torsdag 27:e augusti

Som jag skrev i måndags så har jag gått och kollat in lite prylar inför hösten.
Igår blev det en shopping vända.
Var ner på stan och hittade flera godingar i plommon.



En härlig filt att krypa under från Hemtex
Ljusmanchetter och ljus från Cultdesign
En underbar lampa även den från Hemtex.
Har kollat på en sån länge men de brukar vara S..t dyra.
Köpte även kuddar från en lokal butik.

Efter lite piff blev detta resultatet



Super nöjd. Nu kan hösten komma

Kom på att jag glömt att visa er mitt hemliga projekt
 jag höll på med för 2-3 veckor sen.

En före bild. Hjälp hade jag förstås



Taddddaaaaaaaaaaaaa




Har målat om bordet och köpt ny STOR lampa.
Stolarna blir kvar då det är arvegods.
Så de är jag rädda om.

Igår efter dagis åkte vi ner på stan jag, Alva och Tilda.
Alva har länge talat om att ta hål i öronen.
Igår blev det av.
Hon var jätteduktig.
De tog båda hålen samtidigt.
Annars hade det nog bara blivit ett hål taget.
Efteråt började läppen darra och hon grät någon minut,
mest för att hon blev rädd när det small tror jag.
Efteråt gick vi och fikade, festis och glass.
Hon är så mallig för sina rosa blommor nu.

Imorgon bitti åker jag och hjärtat till huvudstaden.
Vi har varit gifta 5 år imorgon.



Gud vad tiden går.
Vi ska åka ner för att bara gå och mysa.
Det första som är bestämt är att vi ska bo på Rica Stockholm .
Det andra är att vi ska ta en båt ut till Fjäderholmarna och äta.



Resten är bara det som faller oss in.

Nu ska jag göra ett kort.

Ha en bra torsdag!

#1 - - Sven-Göran:

Tänk vad tiden går fort 5-år sedan man var på bröllop

#2 - - Sven-Göran:

Glömde skriva GRATTIS på Bröllopsdagen till er båda

#3 - - Jojjen:

Grattis! Bordet blev skitsnyggt oxå!

#4 - - Isabelle:

Hej! Jag hittade hit genom en sökning på google. Jag undrar om du minns vad den lila lampan i från hemtex kostade? Jag tänkte sälja min och funderar på vad jag ska försöka sätta för pris =) Du får gärna svara till [email protected]