onsdag 29:e april

Ja då är april snart slut då.
Här är det varmt men mulet idag.
Hoppades på sol idag men icke.

Gick hem från jobbet igår med feber och skallebank.
Jag är bättre idag men fortfarande ont i huvudet.
Borde nog vila men kommer inte till ro.
Har så mycket jag vill hinna göra.

Vill ha ett sådant här odlingsbord.


Har sparat denna i TO DO mappen.
Tänkte visa den lite fint för pappa eller gubben sen.
Sen håller vi tummarna att de fattar vinken.

Hämtar tjejerna vid 15 måste hinna handla innan.
Sen kommer gubben hem och det är helg.

Imorgon blir det att vara hemma och pilla med huset.
På kvällen ska vi till "grannbyn" och se på brasa och käka korv.
Efter det blir det att grilla och ta en öl.
Lite orolig nu när man har en tonåring som ska ut på brasa.
Har ju själv varit 16......hua...

På fredag blir det att ta tåget till Rättvik och markanden.
Mormor och morfar ska oxå med men de stiger på efter vägen.
Super roligt att göra det till något roligt med barnen istället för att sitta stilla i bilen.
Alva har åkt tåg någongång innan tycker det är supermysigt.
Talade om på dagis imorse att hon skulle åka tåg och käka hamburgare på fredag

Har gjort lite beställning inom scrappingen idag.
De ringde nyss och talade om att de tillslut fått ihop det jag skulle ha.
Skickar det idag.
Fick mail imorse att jag vunnit lite från ebay oxå.
Så nu väntar jag ivrigt på posten.


Har lite på gång inom scrapping men inget jag kan tala om ännu.
Återkommer till det.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen passa på att vila innan jag åker och handlar.

Ha en bra onsdag.
XOXO
#1 - - Jojjen:

=)

#2 - - Sven-Göran:

Hälsningar o kramar från ett soligt och varmt Halmstad +26 grader