Tisdag 30:e september

God Kväll,

Nu har jag precis fått småtjejerna att sova.
Det har varit en lång dag för dem
Tilda väckte oss 06.20.
Det var full rulle på dem tills 9 då de började på dagis.
Då började Tilda gäspa och bli trött igen.
När jag hämtade dem 11.30 hade hon sovit en timme.

Vi åkte direkt och hämtade släpvagnen och morfar.
Sen styrde vi kosan söderut mot Västerås.
Först gick vi en sväng på Ikea men det var så rörig där.
De håller på att bygga om alla avdelningar samtidigt.
Vi tog dock lite lunch innan vi begav oss runt hörnet till K-Rauta.
Vi fick efter lite räknande tag på vår PALL med golv som vi skulle ha.



Det är ett svart/grått slitet golv.
Det är inte lika mörkt som på bilden dock.

När vi lastat vagnen och hittat allt vi skulle ha så begav vi oss hem igen.
Väl hemma och vi lastat av vagnen var kl.17.30 och det var dax att åka hem med tjejerna.
 Det ska göras mat och förbereda för kvällen.

Och nu när de somnat ska jag ta en kopp kaffe och kolla lite bloggar innan...
.............................................................
.............................................................

ytterligare ett program av Kanal5:s Kavalkader av Premiärer börjar.
Nämligen...



Yes som jag har väntat.
Äntligen.

Måste ladda popcornen i micron så jag är klar till 21.00
Ha en bra kväll.


#1 - - Camillha i Sala:

Det är alltid så kul att komma och besöka din blogg!

Alltid nåt nytt!

Men nu kom jag på att jag skulle skicka dej ett dragspelsalbum...

Hoppla!



Är du med på www.svenskscrapbooking.se ? Det blir Cybercrop där 11-12 okt och jag tror du skulle gilla det! Det blir en massa trevligt, utan att jag få avslöja nåt!

Må gott!