Måndag 29:e september

God dag,

Idag har tjejerna varit på dagis. Tildas första "riktiga "dag.
Har gått hur bra som hellst.
Skönt. Kändes konstigt att lämna båda två imorse.
Jag har ju haft en hemma i 2½ år nu.
Och idag vart jag själv, kändes som jag glömt ngt....eller ngn

Dagen har rullat på som vanligt.
Det är ngt hela tiden.
Pappa ska komma ner så ska vi åka till Västerås imorgon och shoppa lite
Ringde till butiken för att kolla så de hade golvet inne nu.
Ska ha 100 kvm så det är ju inte så lite heller.
De hade fått in en ny pall idag och på den var det 101 kvm. som gjord för mig.



Idag har jag varit till Åsa med lite hästar.
Kunde inte hålla mig.
Måste ha ngt med hem varje gång jag är dit.

Idag blev det detta



En förbands låda från Bruka Design.
De är så fina.

Har nu även beställt 2 postlådor av henne??????
Varför 2 tänker ni.
Jo för en ska vi ha ute och få post i...



och en liten rosa som tjejerna ska ha på rummet.



Nu ska jag fika med mina tjejer.

Ha det gott