Måndag 29:e dec

Snart är detta år slut...
Som vanligt kommer jag ah svårt att skriva 2009.
Brukar komma in mars/april innan mna kommer ihåg det.

Igår kollade vi på film jag, Krille och Amanda.
Vi myste och såg:

Quantum of solace



Den nyaste Bond filmen.
Var riktigt bra men så tycker jag ju om Bond.
Kan rekommendera filmen om du inte har sett den.

Imorgon är jag LEDIG.

JIPPPPPPPPIIIISSSSSSSSSS
Synd bara att man alltid har så mycket att göra när man är ledig så man är lika mycket
uppe i varv när man ska jobba igen sen. HHHmmmmmm

Måste handla till nyår. Det blir fullt hus.
Har fått en tid att fixa naglarna. Ska dra en sväng genom vårt magnifika shoppingcenter,
och se om det finns något att ha på sig på nyår.
Ska med Amanda som kanske ska klippa sig.

Kanske bara för att hon är sjuk igen.
Feber, snorig, ont i hela kroppen och svag.
Ser ut som att hon får vara hemma med mamma på nyår.
She like, NOOOTTTTTT!!!

Medans jag springer runt och gör ärenden ska Krille till Borlänge och hämta Alva och lämna Tilda.
Hon ska vara där under nyår och busa med kusinerna.

Nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner i våran nybäddade säng och mysa
 med en tidning sen ska jag SOVA.

Ha det bäst

xoxo