lördag em

God eftermiddag,

Här har det varit lungt idag.
Var och städade av lokalen och lämnade nyckeln vid 10.
Sen har vi varit ner på Game fair i Strandbacken
Det var full aktivitet med djur, orkester, prova på olika aktiviteter osv.
Vi passade på att käka lunch där....



Nygrillad på bryggan
Lite blåsigt men så gott att äta ute.

Sen bar det av till Copp för att inhandla veckans



Nu ska vi gå ut en stund i väntan på att få ta fram påsen och kolla på Bompa.



Ha en bra kväll

xoxo
#1 - - SusanneSj:

Hallå där,

Godis är gott. Jag har precis tryckt i mig mitt lördagsgodis, gott gott.

Du har mejl : D



/Susanne

#2 - - Camillha i Sala:

Kortet är klart men jag fixar inte scannern. Ska kolla med gubben imorgon annars fixar jag det hos föräldrarna!

Tack för utmaningen!

#3 - - SusanneSj:

:D



Ha en bra dag!

/Susanne